Old Time RNR Magazine

Bad Company – A Black Crowes alapító, Rich Robinson váltja Mick Ralphs gitárost az amerikai turnén

2016. március 22. - Sebők_Tamás

bad_company.jpgA Bad Company alapító gitárosa, Mick Ralphs a hétvégén egy sajtóközleményben bejelentette, hogy nem érzi azt, hogy készen állna egy turnéra zenekarával, a Bad Company-val, így a zenekar úgy döntött, hogy ideiglenesen a Black Crowes egykori kiválóságával, Rich Robinsonnal pótolják Ralphs-t.

„Úgy döntöttem, hogy kihagyom ezt az amerikai turnét” – írja egy sajtóközleményben a 71 éves gitáros. „Nem igazán állok még készen a turnézásra. Nagyon örülök, hogy a csapat megtalálta Rich-t a helyemre, és biztos vagyok benne, hogy lenyűgöző munkát fog végezni”

Az új lehetőségről Rich Robinson is nyilatkozott.

„Nagyon izgatott vagyok, hogy egy amolyan különleges vendége lehetek a Bad Company-nak ezen a nyáron. Gyermekkorom egyik kedvenc zenekara volt a Free. Rajtuk nőttem fel, és nagy rajongója vagyok Paul Rodgers és Simon Kirke munkásságának a Bad Company-ben és azt megelőzően is. Hatalmas megtiszteltetés ez számomra.”

A bejegyzés trackback címe:

https://otrnrmagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr118518002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása