Old Time RNR Magazine

Flea – „Sokat tanultam Kurt Cobaintől”

2017. december 16. - Sebők_Tamás

fleakurtcobain.jpg

A Pearl Jam – Nirvana – Red Hot Chili Peppers hármasa a rocktörténelem egyik legsikeresebb turnéját adta a 90-es évek elején a nagysikerű Ten – Nevermind – Blood Sugar Sex Magik megjelenésének apropóján. A zenekarok életre szóló barátságot kötöttek a koncertkörúton.  Tizenöt évvel később a kétezres évek közepén egy interjúban arról kérdezték Flea-t a Red Hot Chili Peppers basszusgitárosát, hogy volt-e tanulsága a közös turnénak.

Sokat tanultam Kurttől, és nem csak kimondottan abból az időszakból, amikor trombitán játszottam velük. Nagyon elszánt dalszerző volt, képes volt az összes szarságot háttérbe szorítani és a zene lényegére koncentrálni. Ez egy nagyon fontos dolog ebben a szakmában. 
A fájdalom feldolgozását is részben neki köszönhetem. Hálás vagyok életem összes fájdalma és minden nehéz időszaka miatt. Nagy erőfeszítés és küzdelem volt, hogy átlendüljek egy-egy ilyen perióduson, de ezek azzá tettek azzá, aki ma vagyok – fogalmazott a dilis basszusgitáros.

A bejegyzés trackback címe:

https://otrnrmagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr3913505161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása