Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Old Time RNR Magazine

Amikor David Bowie átment mutogatós bácsiba

2019. október 01. - Teakbois

01_23.jpg

Ma jelenik meg angol nyelvterületen a Blondie énekesnőjének, Debbie Harrynek az önéletrajzi kötete Face It címmel. Az alternatív zenei színtér dívája megosztott a nyugati médiával egy, a műből származó rövid részletet kedvcsinálónak, amelyben arról a rendkívül fontos rocktörténelmi eseményről értekezik, amikor David Bowie puszta hálából megmutatta neki az Óperenciás tengeren túl is hírhedt falloszát.

FIGYELEM! Egyes illusztrációk meztelenséget ábrázolnak, emiatt csak 18 éven felüli és ilyesmire nem érzékeny olvasóink kattintsanak a „TOVÁBB” linkre. 

David és Iggy Pop folyamatosan együtt lógtak New Yorkban. A dílerük feldobta a talpát, így kitört a pánik: honnan szerezzenek kokaint? Nekem épp volt egy kevés: egy barátomtól kaptam egyetlen grammnyit, de szinte hozzá sem nyúltam még. Nem igazán rajongtam a kokóért: ideges lettem tőle, ráadásul hamar elkezdett rázni a hideg, ha szippantottam. Arról nem is beszélve, hogy a hangomnak sem tett jót. Úgyhogy odaadtam a grammomat Davidéknek, akik rögtön eltüntették az orrukban. Ezután David mindenféle szégyenérzet és teketóriázás nélkül előrántotta a farkát, és meglóbálta előttem, mintha én lennék a hivatalos péniszellenőr. Mivel csupa férfivel zenéltem együtt, hozzá voltam szokva az ilyesmihez, és David meg Iggy is azt hihette, hogy számomra természetes, hogy a fickók így viselkednek a jelenlétemben. David méretes szerszámmal rendelkezett, és büszke volt rá, gyakran mutogatta nőknek és férfiaknak egyaránt. Érdekes módon nem találtam közönségesnek az akcióját, inkább szexinek és aranyosnak.

02_28.jpg

Az énekesnő azt nyilatkozta, hogy számos hasonlóan pikáns sztori szerepel még a könyvében, továbbá egészen félelmetesek és kifejezetten szívmelengetőek is. Kijelentette, hogy amennyiben a Face It bestsellerré válik, gyorsan megírja a folytatását. Debbie Harry (akiről karrierje legelején készült a fenti aktkép) tényleg fűvel-fával összeszűrte a levet a rock legendás figurái közül több évtizedes pályafutása során, ám úgy tűnik, a füllentés sem áll távol tőle: 2010-ben azt állította, hogy a 70-es évek elején New Yorkban majdnem ő is az USA egyik legkegyetlenebb sorozatgyilkosa, Ted Bundy áldozata lett, és csak egy hajszálon múlt, hogy sikerült elmenekülnie előle. Később több internetes válaszpublicisztikában megemlítették, hogy a kérdéses időszakban Bundy – akinek az élettörténetét a kriminalista szakírók alaposan felgöngyölítették − egyáltalán nem járt New Yorkban vagy a közvetlen közelében.

Most pedig hallgassuk meg a cikkhez passzoló Bowie-nótát...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otrnrmagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr8815184280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása